Wednesday, October 3, 2012

Listening to You~

Tadi agak emo sikit sebab I can't talk to anybody! Actually aku memang dah moody pun tadi atas sebab2 tertentu. Stress pun one of it! Hurm~ Don't know apa yang patut aku share! Okay then, berbalik dengan entry aku tu. Actually now, I'm listening to they song! Maybe for those who knows me taw lah siapa yang aku maksudkan ni. Hehe. Maw share dalam fesbuk atau twitter takut nanti kantoi pula! So dalam blog ni jak lah aku dapat share. Pinjam ayat dari one of my friends of friends twitter

  How much more do I have to gaze at you alone.

Tadi aku try to call him tapi dia didn't answer, a lil bit upset but its okay lah I'm just frust yang lain pun ikut2 jugak xjawab calling.. Ee! Macam berjanji pula diaorang eh! Hurm~ Tapi yang buat aku cuak sekarang ni dia ada post ' Kau sangat Annoying '  Alamak! Dia maksudkan aku kah tu? Huu~ Bukan niat aku mau buat dia rasa macam tu. Aku just call sebab maw inform something jak..Huu. Kalau dia betul maksudkan aku macamana?? ;( Cara2 aku lepaskan rindu aku dengan dia sekarang just stalker semua account yang dia ada. Haha.. If not I'll listen to their song! kalau pun bukan dengar lagu diaorang, aku akan dengar lagu2 yang dia pernah nyanyi ::

It WiLL Rain
&
KeHiLangaN

Aku pernah dengar dia nyanyi both of this song. Actually banyak lagi, tapi apa yang masih terngiang2 this both lah. Aku dengar Live okay! Masa tu lah aku rasa tambah cair hati aku. Haha! I'll never missed untuk dengar lagu2 diaorang setiap kali on9! Hurm~ Bila lah aku dapat dengar lagi secara live ar? Ya allah semoga dia xrasa terganggu dengan aku~ :( 
 #Namanya akan ku selitkan disetiap doaku# 

No comments:

Post a Comment