Thursday, September 13, 2012

obsessed??

My friends pernah told me that I obsessed with my YOU aka my ex. All the things about him I have to know from A - Z .. But I dont think that I really did that.. Paling2 pun aku just stalker jak his fesbuk.. Hehe.. And that's what I'll do to all yang aku admire.. Haha! Kantoi! But I'm not like other yang siap ada password account supaya dapat buat spot check lah kan? Hurm~ Sometimes dulu ada juga aku fikir macam tu tapi kalau benda tu nanti jadi gaduh and buat sakit hati sendiri buat apa kan? :)
Okay now link to my entry, I think someone just took my heart lah.. But the problem is dia sangat jauh and kitaorang xpernah contact like all my friends or like others lah.. Pernah on call dengan dia but one times only, tapi tu pun aku dah rasa puas hati dapat juga hilang rasa rindu aku dengan dia.. Ceh! Hehe.. We're just met a few weeks ago and now I think that I'm falling in love with you?? Seriously?? This is insane lah! Kalau bagitaw dengan member yang lain pun mesti diaorang xpercaya sebab diaorang taw aku ni jenis macamana.. Haha!
But what if I really do in love with him?? Apa yang aku patut buat?? Dengan jarak negeri yang jauh macamni? Oh tidak! Sekarang ni aku rasa macam maw gila jak.. Setiap hari tujuan aku on9 semata2 maw tengok dia on9 atau tidak.. Then aku akan stalker semua account yang dia ada.. Rasa teruk sangat jadi macamni.. Kawan2 aku nasihat juga jangan terlalu ikut perasaan, tapi entahlah.. I admit memang susah untuk aku control my feeling sekarang ni.. Tapi aku akan cuba lah for not in feeling dengan dia.. :)
Syukurlah sekarang ni aku xkredit.. Kalau x confirm susah hati aku whether maw call atau x.. Haha.. Tapi I really appreciate sangat2 masa kami on call hari tu.. Ingat dia xkan jawab jangkaan aku meleset pula.. Hehe..Lama pula tu bergayut.. Insyallah~ kalau ada jodoh xkan kemana kan? Tapi kalau betul dia jodoh aku, buka kan lah pintu hati dia untuk aku~ Wah! Ayat bukan main lagi.. Hehe.. All right then, need to go.. ^_^

No comments:

Post a Comment