Sunday, September 9, 2012

back from my graduation!

yeah! finally aku dapat jugak sekalung diploma..kekeke. Syukur alhamdulillah~ 6 September 2012 aku dah grad.. Macam xboleh percaya jak.. All my family are coming kecuali my eldest sebab ada xdapat cuti.. But it's okay yang penting they are always support me.. :)
 Seperti dalam jangkaan, asal jak kitaorang bergabung balik confirm jadi ninja..Hahaha.. A lots of things happen masa di Mukah tu but for sure apa yang jadi tu the best part being there.. Kiataorang dapat kejutan daripada member2 ninja kami yang lain memet, apiz, rin, amey tapi~ yang best nya kami dapat member baru lagi nama dia wafeeq & xee.. Start malam dinner tu semua ninja bersatu kembali! hoyeah! rindu gila2 dengan diorang ni..
Memandangkan yang ada tittle "sexy, free and single" just aku & ming2 jak so a lots of time kami banyak spend time dengan diaorang.Haha.. Terharu juga lah dengan diaorang sebab sudi juga tunggu kami balik baru lah diaorang balik ke Sibu.. The last day pun sempat ada juga tragedi buat kami semua.. Haha.. Saat2 yang mendebarkan pun ada juga tapi boleh pula kami buat lawak kejadian tu.. Haha.. Memang gila sangat kalau lepak dengan musician ni.. Now, mood aku still missing them..
"Mun kamek mdh kamek suka kitak camney lah??"hahaha..

No comments:

Post a Comment