Tuesday, April 26, 2011

.: sMiLing aLL daYs :.


today's actually hari yg sgt m'lucukan utk aku..my happy days pn ada gak..hehee..diz is my story today..early moning like owez i'm going 2 ofis..tp ntah mcm mna cuaca cpt crah n i thought that i was late oredy..tp aku msh buat besa jak even jarum jam bjln..so after taking a few minute to get ready dgn rsa confident nya aku bjln ke luar rmh dgn tena biru hari ni..then aku bkak pgr..so aku msuk blk umah ambik knci keta..tp msa aku msuk 2 my dad juz siting n stare  at me..i'm blur..kalau selalunya tyming2 aku lmbt dad aku pn join klam-kbut jgk..tp aku blur pa hal dia msh bt xtau jak...then my dad tnya..
"mau jalan sdh?"
aku pun dengan bingung bertanya blk.
"kenapa?"
then my mum join pla sesi soal2 kmi..
"awal jgk?"
aku tgk jam d dinding mnunjukkan jam 6.47 pg..dlm keadaan yg msh blur aku tgk blk my dad then i look back 2 d clock..aku msh blur..then dgn bangangya aku tnya my mum blk..
"selalu dya g ofis jam brapa?"
"jam 8"
ringkas jak mum jwb..aku ni msh blur..cm x caya..aku tgk jam d hp pn sma gak blm smpai jam 7 lg..smpai la lori pickup dtg d otak aku bru la aku sdr rpanya aku siap awl 1 jam..ahahaa...kuyak aku dgn parent aku yg ktwakn aku..aigo0...tpksa la bring2 d blik smntra mnunggu dkt jam 8..ish3...

one more story..ehehe..tp ni more about feeling la..hee...

yeah~~ehehehe..juz mw share sumthing..urm...ari ni aku dpt 1 news yg blh d kira buat aku hepi gak la..ehehe..ada sorg mmber aku bru knl ni..actually aku mmg lma da mnat dia tp mmandangkn dia ada gf so aku x brani kacau dia..untill i know that he's frustrated cz ex gf dia gtl kpel ma mmber dia mrangkap mmber aku gak..huu..tp xpala forget about them..urm..mw d jadikan ceta since it kmi owez cntact..tp mkin lma kmi contact ayt2 dia cm laen ckit klu d perhati la..hee..
sampai la ptg td dia ckp yg dia mw bgtw aku sumthing tp dia tkut...tp last2 dia gtw jgk yg sbnrnya dia da lma mnat aku tp mmndangkan ada mmber dia ni sdh pok aku awl2 so dia xbrani mw kcau..huu..dia ckp dia hormat kwn2 dia..urm..mgkin dia tkut apa yg jd dgn dia jd plak sma mmber dia ni..hepinya la msa 2 rupa2 nya dia pn mnat aku..ehehe...sjak 2 snyuman aku xpnh pudar mybe my mum pn plik pahal la ank dia sorg ni..buang tebiat snyum mmnjang...ahaha..tp juz luah2 g2 jak la aku xmw gara2 aku hubungan sahabat antara dorg jd renggang..lg plak aku juz mnat jak pn bkn ada niat apa2 pn..ehehe..


i think thats all 4 now...nt aku update bru g..hee..o ya i mish my dear owh...huu...mgkin dia x rsa apa2 tp yg pasti aku rndu sgt2 dgn dia..huu..sma thap aku rindu my walid..huu...k la nt aku lmelalut pla lama2..with luv>>quEEny

No comments:

Post a Comment