Wednesday, April 20, 2011

sHould oR sHouldnt??

diz is my 1st tyme login on my blog since april..urm..aku ada sumthing maw sharing..huu..on last monday aku dapat ceta yang bdk2 yg ada repeat pper kna pggil awl p short sem..n aku adalah slh sorg insan yg bertuah kna panggil...n mslhnya hrus kah aku ikt??tp klu aku x ikt kmi mgkin kna extend lg 1 sem...huu..tp aku mcm mw ikt...tapi.................................mmber2 aku xda..yuyu xdpt join tyty pla bt apa dia mw ambl klu pas..hoho..tpksa la dgn mmber2 d swk ni..aish..ati aku x tenang ni bila fikir psl bnda ni...dad aku pn da tnya pagi td..
"so dah buat keputusan??"
aku jadi gugup pla bla kna tanya gitu..mcm kna suh buat kputusan kahwin pn ada gak..ahaha.."mti la ktk!" mcm ayt chenk..ahahaa..tp sriously aku tgh bingung skg..what should i do??atoekkeahjho???huu...klu aku ikt short sem tu  means dlm next month aku da jln..then dlm ptghn bln jun hbs sem..ada dlm lbh kurg 1 mggu lbh cuti b4 msuk sem last..dpt lg aku blk cni tp aku cian kn ngan dad aku tpksa kuar byk duit g..waaa~~~~stupid eh gni..buku laporan aku g mw d buat..aduii....da la byk sdh plan yg mw d bt..huu..waaa~~~aku bingung!!!!aku arap aku dpt jln pnyelesaian dgn mudah..amin..huu..walau apa pun like my dad said :
"dalam mencari ilmu u need to survive sendiri..jgn fkirkan kwn..TIADA BUDAYA IKUT-IKUTAN DALAM BELAJAR..."
mcm hiba trus aku rasa lps dgr my dad cuci aku kmrin..huuu....insyallah aku akn buat keputusan yg terbaik utk my fmly..aku xmw dorg ssh lg utk aku..huu...b'linangan air mata aku skg tggu saat utk jth lg ni..hohoo..
lets juz stop here..with luff quEEny..

No comments:

Post a Comment