Thursday, July 18, 2013

Missing them!

Actually semalam aku ada mimpi sebahagian besar kawan2 lama aku. Hmm. Start dengan kawan2 masa Praktikal hari tu ::. Randy, Rean and Lia .:: makin comel Randy dalam mimpi aku tu. Haha. Then aku  mimpi buka puasa ramai2 dengan team Alma pula ::. Pzul, Farah, Jiah, Syahril, Iqbal ::. banyak lagi kot tapi aku x ingat dah. Hmm. Aku tertanya-tanya dorang pernah tercari2 aku kah? Bukan aku xmaw cari dorang tapi aku segan lah dengan dorang, dah lah semua kawan2 aku tu budak pandai2. Hmm.

Then petang kelmarin Memet ada chat aku through FB, dia tanya kalau2 kitorang jadi pergi dorang konvo atau x. Hmm. Tentu2 jawapannya xdapat. Sedih aku bila dia cakap yang dia berharap sangat kami datang on that time dapat lepak sama2.  ╯_╰  Kalau lah tempat kamu tu dekat memang lama dah aku confirm pergi. Huu. Bukan dia ja sedih aku pun sedih sangat2. Bila dia cakap macam tu rindu pula aku dengan mereka2 yang lain. ::. Tity, Yuyu, Pojie, Bassist, Vocalist, Guitarist, Drummer .::

saya sangat merindui kalian!!!

hopefuLLy dapaT jumPa Lagi~

No comments:

Post a Comment