Wednesday, May 29, 2013

time is 'clocking'

Actually on last Saturday aku balik kampung with my parents cause ada jemputan majlis kahwin my cousin. Almaklumlah dah masuk cuti sekolah, so ramai lah yang ambil kesempatan untuk buat majlis kahwin. Tapi on the day majlis tu kitaorang xdapat pergi lah pulak! Haha! Aku dengan cuzie dah siap lawa2 tup..tup.. xjadi pulak atas masalah2 yang xdapat dielakkan (ayat skema siot) tapi I don't really care sangat sebab ada si Kecik so dengan hati yang senang dan suka aku xkisah pun. Haha!

Sedar xsedar dah dekat akhir bulan dah ni. Next2 month dah puasa. Wahh~ xrasa masa berjalan. Result for UPU pun masih belum dapat lagi, cuak pula rasa. Hopefully aku dapat lah walaupun aku taw mungkin aku xdapat jumpa someone yang aku maw sangat jumpa tu. :) Well~ I'm just hoping the best happen for me.


No comments:

Post a Comment