Tuesday, May 22, 2012

Baseball Jacket!

I just can't take it lah! I really want this jacket tapi disebabkan urm~sebab-sebab tertentu so aku terpaksa tangguhkan niat aku untuk beli jaket ni.huhu. Sedih gila lah!dah berapa lama aku idamkan jaket ni, alih-alih bila dah depan mata can't make this mine pula!tambah-tambah pula my Kuzie ada jaket ni couple jacket pula tu!hurm~ I'm so jealous! Bukan jealous both of you ya. Jealous sebab both of you ada jacket ni! Memandangkan aku terpaksa lupakan niat aku untuk beli jaket ni so aku pujuk hati aku untuk beli sweater. This sweater nice juga lah tapi masih belum dapat tanding how I really love this jacket! Besides that, my dongsaeng give me a comment disebabkan I'm wearing a hijab so dia cakap agak kurang padan kalau aku pakai jaket ni..huu..nevermind lah! padan atau tidak I swear I'm really gonna get jacket!

No comments:

Post a Comment