Sunday, December 11, 2011

LULUS!!!

me mo share ngn suma org yg aku LULUS!!!!hehehe..walaupun pointer aku xla gempak sgt tapi aku mo share jugak ngn suma org yg aku llus..hehehe...rasa cam x pcaya plak bla dpt tau aku llus..means aku da dapat graduate nxt year..syukur alhamdulillah..aku bsyukur sgt2 kpd Allah sbb makbulkan doa aku..huu..walaupun aku xla strugle mana tyme dalam poli 2 tp akhirnya aku dpt rsult yg hepi jgk...rsa cam mo nangis pun ada jgk..ni suma berkat doa ibu bapa, family n kwn2 aku..tanx 2 suma..

so insyallah klu xda halangan 2012 nantikan aku untuk kembali di Poli 2 ya..hehehe...

tadi pg i'm just checking my result gna sms..kn skg teknologi mkin canggih..hehe..tp aku xpuas ati ngn status 'Keputusan Baik'...2la xdpt aku lelap mata even skali..aku xtw la apa jadi kalau aku failed..huu..ada jugak kwn2 aku yg failed tp xpa aku ykin dorg dpt truskn usha...keep it up my frens!hee...urm..aku rsa sampai ni jak la lalutan aku kli ni...pnt da mata ni dari pg td menghadap lappy ni..msti lappy ni pn boring da tk mka aku..hahaha...daaaa...wiF luFF Lil-QuEEny...muaHx3..

No comments:

Post a Comment