Thursday, February 17, 2011

mY daY fuLLed of LauGh**

oN 17 FeB 2011 my day fulled of laugh..since pagi lg aku da semangat p ofis sbb kitorg ada senam robik!!yea!!haha..tp b4 senam 2 kami da gila2..haha..after snam 2 kitorg mkn2, lpak2 *escape kja* hahaa.. ofis kitorg ada buat kmpen derma drh so sja jak mw sibuk2 jd nurse wlaupun teda apa pn mw d bt..hahaha..kitorg tke a few snap like a model..hahaa..urm..lps kna tw kmi escape trus kna pggil msuk ofis blk...haha..tyme borink2 2 kitorg lpak2 lah dgn bdk2 praktikal laen ngan staff PDK (kak adi) drpd ceta sal plan mw g KK trus m'lalut2 ceta kmi..aig0oo..skt jgk la pipi aku ktwa sbb t'lalu tegang..hahahaa..
Msa mlm 2 aku ada plan ngan mama pasal planning kmi buat family day yg x jd d'tkr dgn xtiviti laen..byk la idea2 kmi yg teda2..hahaha..tp mama just on jak yg pnting apa yg aku mw buat 2 blh bt hepi..mlm 2 jgk aku ada kol Dia..lps ceta2 ngan mumy dia then mumy Dia pass tlfon 2 pat dia cZ mumy Dia mw msk..kitorg pn koling2 la buat besa..g pn mmg rndu btl mw koling2  ngan dia..aku ingat aku xdpt ktwa2 dgn dia mcm dllu..huu..tp blh2 plak mlm 2 dia bt aku ktwa smpai mw pcah prut aku ktwa..hahaa..2 yg buat aku tmbh hepi smlm..hehehe...kitorg tpksa stop kan koling sbb dia mw mkn..aku kira mw msg dia tp aku x brani..huu...xpala klu ada kberanian aku msg jgk 2...yg pnting i must keep smiling 4 YOU..really mish YOU...   with luv >> queeny

No comments:

Post a Comment